Saturday, October 1, 2016

Online Commodity Trading Kursus

Farr Finansiële Futures Commodity Brokers Klik hier om rekening oop te maak As jy 'n selfgerigte handelaar wat belangstel in die beheer en gerief van die saak termynmark on-line of deur ons handel lessenaar (vir dieselfde lae prys) weer, dit is tyd om 'n handels oopmaak rekening met Farr Finansiële. Ons gee jou die inligting, gereedskap, en die vryheid wat jy nodig het as 'n ernstige Commodity Futures handelaar Commodity Charts en aanhalings Kyk na die sagte markte, graan, metale, voorraad indekse, energie, geldeenhede, vee, en verbande. Kyk na 'n lys makelaars simbool en kwotasie raad, en kommoditeitsprysrisiko kaarte. R Equest GRATIS demo rekening Experience FarrDirect nou sal Demo login inligting onmiddellik aan u gepos word. Let asseblief daarop dat aangesien dit 'n demonstrasie rekening, die kwotasies vir die demo rekening is vertraag ten minste 30 minute. Ook, sal jy die vermoë om alles wat 'n gereelde kliënt in staat om dit te doen (met die uitsondering van eintlik die plasing live ambagte, natuurlik) sal wees doen. Selfgerigte Commodity Trading Farr Finansiële is bly om kommissie pryse van 9 bied per kant besoek ons ​​kommissie skedule vir meer inligting en ander koste. In samewerking met uitstekende bevel uitvoering Hierdie lae koers en professionele diens is beskikbaar vir alle selfgerigte kliënte met geen minimum handel aktiwiteit vereis. Jy kan kies om handel te dryf deur middel van ons professionele handel lessenaar en / of oor die internet vir dieselfde lae koers. Trading Services Trading Futures oor die internet stuur jou bestelling direk aan ons gasheer tegnologie by die ruil hubs. As 'n kliënt van Farr Finansiële, kan jy al VSA en Europese kontrakte en opsies kontrakte via die Internet handel. As 'n bykomende voordeel, jy kan nou elektronies roete jou bestellings direk na die uitruil van, Bond, Dow Jones, NASDAQ 100, en direk na Globex vir die E-Mini S E-Mini Nasdaq. Jou bestellings word elektronies direk aangestuur sonder enige onderbreking van enige aard. Dit is die vinnigste manier om bestellings uit te voer en is 'n absolute moet vir professionele en ernstige handelaars. Hier is meer oor Trading Hoekom Handel Futures Met Farr Finansiële Lae Pryse op Trading Boeke Trading 101: Handel soos 'n pro Gedissiplineerde Trader: Wen Houdings hoë waarskynlikheid Chart Lees Tegniese Analise Book en Guide Gordon Dean DeRoos: Gebore 21 Januarie 1933 gesterf het 6 Desember 2015 op Sondag 6 Desember, 2015 Gordon Dean DeRoos vreedsaam gesterf by sy huis. Een van sy laaste versoeke was dat ons sy werk met Pitchfork Primer voortgaan. Ons gesin is verbind tot die versekering dat sy werk met Pitchfork Primer gaan voort om beskikbaar vir diegene wat belangstel in die leer van die tegnieke geleer in sy afdeling en boek is nie. Pa was lief duur sy werk en praat met groot lof van sy baie, baie studente van regoor die wêreld. In sy geheue, sal sy afdeling binnekort steeds moontlik as 'n self-studie-handleiding met Citaten van sy twintig plus jaar van onderrig. Tot die selfstudie handleiding voltooi, sal sy afdeling beskikbaar vir die aankoop sonder die onderrig en konsultasie gedeelte dat hy so geliefde wees. Doen gerus navraag oor spesiale pryse op die self-studie-handleiding. Pa se boek, handel met die Pitchfork. sal voortgaan om beskikbaar vir die aankoop as 'n spiraal gebind handleiding wees. Dit sal binnekort avaiable as 'n PDF-weergawe wat kan afgelaai word. E-pos ons met enige vrae of versoeke op: Gordon pitchforkprimer en ons sal reageer. Deborah, Rick, Steve en Malu DeRoos. Ek onthou goed my inleiding tot die internet, en hoe dit gelei tot die begin van 'n wonderlike aftrede projek. Dit was in November, 1996. My vrou Neva en ek het net afgetree het, en was oorwintering in Harlingen, Texas. My heel eerste aanlyn-projek was 'n soektog om te sien wat, indien enigiets, was beskikbaar met betrekking tot dr Alan Andrews Pitchfork en ander aksie / reaksie handel metodes. Dr. Andrews het weg 'n paar jaar vroeër geslaag het, en ek het gedink daar sou ten minste 'n paar melding van hom, of sy handel metodes wees. Maar niks het opgedaag. Ek Don t onthou of dit 'n gebrek aan inligting het my verras of nie. Dit het vinnig my egter as een van sy vroeë 1980 natuurlik lede, om werk te begin op 'n webwerf, en 'n e-pos korrespondensie kursus wat jou sal gesentreer op sy Andrews Pitchfork tegniek. Helpende ander handelaars te leer hoe om die Pitchfork korrek te gebruik, en die aanvullende tegnieke Dr. Andrews as hy ontleed sy voorraad en kommoditeit prys kaarte gelyk 'n gepaste ding om te doen. So, nadat die organisering van al die materiaal I D van Hom ontvang het oor die jare, jotting en dan wikkel my notas, hierdie webwerf en my e-pos kursus was gereed om te gaan in die middel van 1997. Soos ek genoem het, het dit 'n wonderlike aftrede projek, en beide het in die voortgesette werking is nou vir 18 jaar. Om 'n lae-koste, self-tempo, e-pos studieprogram gesentreer op kursusmateriaal wat deur die stigter van die middellyn Ingenieurswese, wyle dr Alan H. Andrews bied. Vir meer inligting, kliek hier onder: 'n lessenaar handel handleiding met beproefde handel strategieë met behulp van Dr. Alan H. Andrews middellyn tegniek. Vir meer inligting oor die handleiding, saam met instruksies oor Ons is op 'n missie Helpende kommoditeit gemaak Succeed 'n goeie tyd om so veel as moontlik te leer oor kommoditeit verhandel is vandag om te leer oor handel metodes wat gebaseer is op gesonde handel beginsels. CommodityTraders naam en webwerf het 'n termynkontrak handel hulpbron begin in die jaar 1996 vir handelaars om al leer oor posisie handel opsies, vir handelaar winste met 'n laer risiko, danksy handel kennis Spandeer kwaliteit tyd hier om handelaar inligting oor alle aspekte van die kommoditeit te kry termynkontrakte en forex, handel aandelemark en opsies handel vir kommoditeite, futures, voorrade, voorraad indekse finansiële markte te belê. Hou in gedagte, commoditytraders webwerf is deel van die Webtrading Handelaars Portal wat die uitgewer van (Bedryfs Handelaars Club News) en sluit sy wyd erken wat talle handel artikels om 'n handelaar om uiteindelik 'n suksesvolle kommoditeit termynmark handelaar kommoditeit gemaak artikel van geword help het die Maand Hoe om die markte handel vir Wins deur die anonieme Trader Dit is daardie tyd van die jaar. 'N Goeie tyd vir die meeste mense om te besin oor hul sukses en mislukkings en probeer om vooruit te beplan vir volgende jaar om dit produktief en voorspoedig wees. Dit het 'n baie interessante jaar om die minste te sê nie. Die finabcial markte is almal beweeg in groot swaaie soos koper, koffie, hout, katoen en finansiële. Sommige is trending meer as enigiemand gedink soos geldeenhede, tesourie-effekte, individuele aandele en voorraad indekse. As ek terugkyk na die afgelope jaar kyk en ondersoek my styl van handel (intraday handel die S P 500) Ek is nog meer opgewonde en verbind tot hierdie tipe van handel. Hoekom hier Wel is 'n paar punte wat ek sal hersien wat ek gevind het tot voordeel van myself en hopelik ander te wees. Dit is al die punte wat ek gedurende die jaar gebring, maar dit is 'n goeie tyd om te besin, te hersien en te beplan vir volgende jaar. Baie mense is steeds op soek na 'n handel metode en het vir die jaar. Dit is een van die mees frustrerende wyse om in te wees, want hoe kan jy van plan is om 'n voorspoedige handelsjaar beleef as jy nog nie t weet presies hoe jy gaan om handel te dryf of te benader die markte. Jy kan eenvoudig nie enige vertroue het as jy nie 'n metode of manier van die identifisering van ambagte saam met riglyne geld bestuur het. Jy weer verlore in die bos, so te sê. Ek was daar vir baie jare. Wat het ek gedoen Dit kan 'n baie help. Ek gooi 99 van al die kak wat ek geleer het oor ossillators, divergensie s, Elliott Wave, siklusse, tydsberekening, seasonals, Gann, pitchforks, volume, fraktale, RSI, Stochastics, oorgekoop / oorverkoop (dit is 'n goeie een - die voorraad indekse , geldeenhede en katoen byvoorbeeld almal gesê het oorgekoop en bolaag in Februarie en Maart vanjaar). Kyk wat hulle gedoen het. Nodeloos om te sê, ek don t aandag te gee aan hierdie meer nie, ens ens Die lys gaan aan tot oneindigheid byna. Ek gaan terug na die basics. Ek gaan terug na 'n paar eenvoudige grafiek patrone, ( 'n eenvoudige bewegende gemiddelde en tendenslyn nou en dan vir 'n visuele hulpmiddel). Skryf Gratis Nuusbrief Hoe om geld te maak Trading Die Finansiële Markte Ezine Lenings Klik-nou hier te kry Klik-Bo aan Sluit nuusbrief of kliek-onder om Skryf in vir RSS By die ontwikkeling van 'n lae-risiko geld-bestuursplan en sit dit saam met handel met die tendens en wah-la, presto, 'n doeltreffende en tyd getoets handel plan. Die plan is eenvoudig en het gewerk sedert handel begin en sal my laaste 'n leeftyd. Wat 'n verligting om nie te ontelbare ure elke nag probeer om 'n nuwe manier om handel te dryf vind. Ek is siek en sat van dat na meer as 7-jaar. Wanneer die dag van my analise is gedoen vir die volgende dag word outomaties gedoen in minder as 5 minute op my eie sagteware program wat ek ontwikkel het en ek m af na my aand geniet. Jy hoef nie meer, heuning, ek moet die kaarte tot middernag weer te ontleed en die hele naweek. Nou kan ek konsentreer op die verbetering van my sielkundige of geestelike vaardighede tydens die handel dag. Dit sal 'n deurlopende lewenslange uitdaging wees. Niemand het ooit stop leer en probeer om 'n bietjie beter wees. Is my metode perfekte Nee (Geen is) ek tog volmaak nie. Maar dit is die eenvoudigste en mees akkurate manier van handel wat ek met uitgetrek het, en ek vyf gekyk na baie (ton) maniere van handel. My metode of benadering werk net so goed op 'n daaglikse, of weeklikse kaarte. Ek kies die manier om nie handel te dryf. Ek geniet dit om te en glo in die daytrading konsep. Daar is so baie voordele. Geen oornag blootstelling aan groot gapings, nie siek om jou maag oor die naweek as dit reën in Iowa en jou lang sojabone of 'n regeringsamptenaar maak die verkeerde kommentaar oor die naweek op en jou lewe flitse voor julle oë, omdat jou lang geldeenhede en hulle gaan 'n tenk op die opening Maandagoggend. Ek ve daardeur nie en so het baie van julle. Nee dankie nie. Elke dag is 'n nuwe dag. Jy begin vars met 'n skoon lei. Jy slaap in die nag. Jy geniet jou naweek saam met jou gesin. As jy 'n fout gemaak het gister, kan jy probeer om beter te doen vandag. Ek besef dat sommige handelaars nie kan handel gedurende die dag as gevolg van ander verpligtinge. Dit is OK, sal jy net te doen het met die oornag risiko. So handel klein grootte en gebruik tot stilstand kom. Miskien gebruik die Midde-Am of 'n kleiner gelykstaande aan die mark wat jy handel weer indien beskikbaar. As jy 'n paar toegang tot intraday kaarte kan hê, kan jy dit gebruik om 'n langer termyn of intermediêre termyn posisie te vestig met 'n baie lae risiko. Byvoorbeeld, wanneer 'n dag handelaar 'n goeie soek handel setup sien, kan hulle gaan na die intra-dag grafiek en wag vir dieselfde intra-dag handel setup weer. Vestig die posisie met 'n fraksie van die risiko, draai die monitor af, loop weg, en monitor dit dan uit 'n daaglikse perspektief. Jy hoef net om bewus te wees van leemtes (daar is dat die nare woord weer) waarvan jy geen beheer. So daytrading selfs 'n plek vir die posisie handelaar. Ek glo ook by om 'n kundige op 'n mark en sy gedrag en dan sit al jou vaardighede en energie om te werk in 'n bekommernis (verhandel) wyse. Kry goed in daardie mark en handel die heck daaruit. Verhoog jou maat met verloop van tyd en jy sal meer geld te maak met minder moeite. Daar is baie van die professionele mense wat dit doen. Kyk na 'n paar vloer handelaars of inwoners wat bly in die put vir baie jare die handel 'n mark uitsluitlik. Dink jy jy kan t doen Ek het 2 woorde vir jou. Tom Baldwin het al sy geld kyk, wag en leer die verwikkeldheid van die effekte totdat Hy hulle kon handel in sy slaap (wat ek is seker hy gedoen het, ek doen dit al die tyd, die meeste handelaars doen) en dan verhandel die hel uit hulle. Punt wat Cash Express bied die laagste rente Persoonlike Lenings Singapoer tot jou maandelikse inkomste 4x. Een ding wat ek vanjaar geleer het, is dat ek probeer om weer op die aantal ambagte ek sny en meer selektiewe en nie handel dryf in opeenhoping soveel as wat ek voor het. Ek mis 'n paar goeie ambagte uit opeenhoping, maar ek slaan myself 'n baie geestelike energie, koop myself 'n paar meer vrye tyd gedurende die dag, en kry 'n beter ahnd meer winsgewend ambagte. Vir dié van julle wat aktief handel (of begeerte om te leer hoe om handel te dryf) die finansiële en futures markte, daar is 'n baie ander dinge buite die markte wat jy moet volg. Maar, ek dink my groter boodskap is vir dié van julle wat s sondaars waarom jy moet geniet elke stukkie goeie handelstoestande kennis soos 'n spons in 'n soeke na die groter prentjie duidelik sien. Klik-hier vir 'n gratis ezine diens aan handel kennis. Aan die begin leer in die gerief van jou huis, op jou skedule, teen geen koste vandag. klik hier NOU om voordeel te trek uit hierdie handelaars ezine bied My houding is nou verander na net 1 of 2 wen ambagte, al wat ek nodig het om te maak my week ( 'n driedubbele of 'n huis hardloop, om so te praat). Daar is baie van hulle gedurende enige gegewe weke tyd. Daar is ook 'n baie enkelspel en dubbelspel te voeg aan wat en 'n paar staking snye of verloorders te absorbeer. Dit is deel van die leerproses en 'n deel van ouer word. So ek slaag hierdie waarnemings op vir julle, sodat julle kan voordeel trek uit my ondervinding. Don t probeer om die wiel uit te vind. factoring maatskappye Trading is pret. Sodra jy 'n metode en geldbestuur in plek is, dit laat jou toe om te konsentreer op die handel en nie op soek en navors. Dit raak oud en frustrerend. Maak dit jou doel om 'n eenvoudige metode vir volgende jaar vind. Een wat jy jou hoed kan hang en wat sal jy vir die laaste 'n leeftyd. Trading is eenvoudig. Onthou dat dit is die uitvoering of ter uitvoering van jou handel plan wat die groter uitdaging. Damp Fi koepon kode meeste handelaars eindig-up maak die vind van die metode van die groot uitdaging. Dit is omdat daar soveel rommel gegooi by handelaars. Hulle voel soos 'n kind in 'n lekkergoed winkel en moet elke doodad in die plek te probeer. Wanneer hulle klaar is, hulle is siek en nooit wil 'n ander lekkergoed winkel (handel Gizmo) weer te sien. Hulle kon die vlakte stuk melk sjokolade gehad het aan die voorkant van die winkel (eenvoudige metode prys patrone) wat alles wat hulle begeer sou gedoen het en aan al hul behoeftes. Ek dink kommoditeit gemaak webtuiste en handelaars klub het ontwikkel in 'n baie goeie klankbord vir idees en interaksie. Ek is bly om 'n baie meer bespreking sien op die sielkundige aspekte van die handel die markte. Ek voel dit is waar die meeste verbetering vir commoditytraders sal kom. Ek wil almal 'n groot nuwe jaar. Ek hoop 'n paar in staat om hul reis te beëindig op soek na die heilige graal of aanduiding dat hul lewe sal omdraai sal wees. Soek vir eenvoud. Jy sal verbaas wees wat reg onder jou neus al die tyd in die voorkant van jou op die grafiek of prys bars nie, net daar. Aandag te gee aan wat hulle sê en hulle kan jou alles vertel. Jy moet luister en leer ken. Met kennis kan handel kommoditeite werklik eenvoudig in 'n paar maniere. Kommoditeit gemaak artikels oor die volgende onderwerpe:


No comments:

Post a Comment